Linkbuilden is een beproefde methode om je ranking binnen Google op te
krikken. Google ziet elke vermelding als een ‘stem’. Hoe meer stemmen je
krijgt, hoe belangrijker Google je gaat vinden. Wij gebruiken vaak de volgende
metafoor: ”Google is als een kinderspeeltuin, de populaire kindjes krijgen
meer aandacht dan de minder populaire kindjes”. Voor de goede orde: met
linkbuilden bedoelen we het verkrijgen van vermeldingen van jouw website
op andere websites. Dat klinkt als ”simpel, we gaan zoveel mogelijk websites
verzamelen waar we vermeld kunnen worden en zo komen we hoog in de zoekresultaten
van Google’‘ Helaas werkt het niet zo. Linkbuilden lijkt in de basis gemakkelijk,
maar wie hier een tijdje mee bezig is, realiseert zich dat linkbuilden complex
is. Om je een aantal tips mee te geven bij het linkbuilden stel ik hier
een aantal do’s and don’ts op. De linkwaarde van een vermelding die je krijgt
op andere websites is gebaseerd op de RAT-factoren. De ‘R’ van Relevance,
de hoogte van de relevantie van de andere website tot jouw website. De ‘A’
van Authority, de autoriteitsscore van de andere website. De ‘T’ van Transfer,
dit is het aandeel van de waarde die jouw link ontvangt bij een plaatsing
op de desbetreffende pagina.
If you own a small business and have tried to broaden your reach to potential
customers or wanted to build upon your relationship with existing ones,
chances are you're familiar with at least some Internet marketing companies
and their products. While Internet marketing can mean different things to
different people, it's almost always about communicating with potential
and existing customers about your company, products and what you can do
for them. Some tools provide just a few features, such as email marketing
and/or marketing automation. Others are more robust, providing complete
platforms referred to as Customer Relationship Management (CRM) software
or tools. The primary goal of any of these offerings is typically to convert
customer communications into sales, but that's not the only piece of the
puzzle. Today's companies don't want to just sell their products. They want
to be top-of-mind with customers, generating goodwill and engagement. Many
businesses do this by creating newsletters, emails, custom landing pages,
social media posts and various other forms of content on their websites
and apps across a variety of platforms (desktop, mobile, social, email,
etc).
De bedrijven die van oudsher de markt voor e-commercesoftware domineerden
krijgen er steeds meer concurrenten bij. De relatief nieuwe spelers weten
niet alleen de kleinere bedrijven te overtuigen door met nieuwe technieken
te werken. Ze hebben bij de topsites inmiddels ook een stevige voet tussen
de deur. Dat blijkt uit de cijfers die SimilarTech heeft verzameld over
het afgelopen jaar. De vergelijkingssite heeft daarvoor gekeken naar wat
het bedrijf de ‘Top 1M sites’ noemt – oftewel de miljoen belangrijkste online
verkopers. Onderstaande grafiek laat zien van welke e-commerceplatforms
de gebruikersaantallen het hardst groeien. Hoewel het Magento is dat nog
altijd het hoogst staat aangeschreven onder de grotere partijen maakt WooCommerce
een overduidelijke inhaalslag.
Onze Partners
Wij werken samen met heel wat bedrijven relevant aan
webdesign, online marketing, seo ... .
Tuinbank aankopen - Picknicktafel
shop - Webshop
banc de jardin - Ttable
plilante winkel - Webshop
protienedieet - husqvarna
automower webshop - Overzicht van b2b bedrijven in computer
verhuur - Iphone repair -